štvrtok, 6. júla 2017

NÁKUPY A NOVINKY | máj a jún

Po takmer dvoch mesiacoch som tu opäť s novinkami, ktoré sa mi nahromadili a robia mi radosť. Z kozmetiky toho až tak veľa nebude, nakoľko financie som vložila do nového telefónu, nákupu oblečenia a topánok. No niečo málo som ukoristila alebo dostala v rámci spolupráce a dnes Vám o tých produktoch niečo napíšem. 


Ešte niekedy v máji som dostala ponuku na spoluprácu s Indulonou, či by som nevyskúšala ich novinky. Indulonu poznám od malička, používam ju od malička a tak som ponuku prijala. Prišlo mi päť produktov (jeden krém na ruky na fotke chýba) a už tri produkty o pár dní budú spotrebované, takže článok čoskoro.


Nevynechala som ani nákupy v Yves Rocher, kde nakupujem takmer každý mesiac. V júni som mala narodeniny, takže som dostala od nich píling a moje nákupy ako už obvykle sprchový gél a žihľavový šampón na mastné vlasy. Šampón na mňa najprv nezapôsobil, ale po pár použitiach sme sa skamarátili a s ním mi stačí si vlasy umyť po 4-5 dňoch. Sprchový gél s vôňou malín a mäty vonia dokonalo, na leto ako stvorený. 


Na moju nie príliš pozitívnu recenziu tuhého šampónu TY KOKOS od značky 2SIS sa mi ozvala priamo ich majiteľka a poslala mi vzorku tuhého levanduľového šampónu na mastné vlasy a ešte pribalila úžasné mydielko s vôňou malín a jahôd. Ďakujem :))

Tuhý šampón od značky Ponio a bylinnú osviežujúcu a hydratačnú vodu od Havlíka som si kúpila sama sebe k narodeninám na Biobeauty.


O týchto dvoch nádherných rúžoch od Colour Pop som písala v minulom článku, klik tu. Sú úžasné a isto nie moje posledné.


Spravila som aj nejaké nákupy na ebay, kde som si zaobstarala textilnú masku s motívom pandy (docela sa bojím ju vyskúšať :D ) a moju milovanú konjac hubku, ktorú mám už po štvrtýkrát.


Zrkadlové okuliare sú taktiež z ebay a hoci v nich vyzerám ako totálny idiot, neskutočne sa mi páčia :))

Matný lak na nechty od Trend it up som zobrala na vyskúšanie a je ÚŽASNÝ! Vrátim sa aj po bledo modrý, na leto sú ideálne. Zatiaľ aj výdrž sa zdá byť skvelá.


Moja najväčšia investícia za posledné mesiace je určite telefón, ktorý som už potrebovala ako soľ. Je krásny, úžasný, dokonalý, rýchlo pracuje, neseká sa, baterka vydrí pár dní a robí krásne fotky. Ak ma ešte nesledujete na novom instagrame, tak klik sem.

Čo pekného ste si kúpili za poslednú dobu Vy? Páčia sa Vám moje novinky? 

11 komentárov:

  1. Ta maska s pandou je vtipná :D Jinak se mi líbí nákupy v YR a Indulona. Já si udělala hlavně menší radost na notino.cz :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je vtipná, ale mám trošku obavy ju použiť, hoci dievčatá niektoré ju smelo používajú :D

      Odstrániť
  2. Indulona je taková klasika, těším se na recenzi. Yves Rocher mám hodně ráda a později udělám u nich objednávku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty brýle jsou moc hezké :) škoda, že jsi je neukázala, jak vypadají na očích :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. poprosím recenziu na panda masku, aj s fotkou :))) hihi
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem zvědavá, jestli budeš spokojenější s levandulovým šamponem. Líbí se mi balíček od Indulony, tatínek tuto značku používá doteď. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už jsem si myslela že jsi si koupila telefon co mám já :-) Lenova dobře fotí. Také mám vzorek tuhého šamponu od 2SIS, tak jsem zvědavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. YR zbožňujem :) a teším sa na recenziu vecičiek od Indulony!

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Indulona je naše rodinná záchrana a vždy po ní saháme. Od Yves Rocher se chystám koupit sprcháč už snad rok a pořád se k tomu nemůžu dokopat. :D

    Budu ráda, když mrkneš i na můj blog:
    LA VIE EST BELLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks