streda 10. mája 2017

BIOBEAUTY | krabička krásy

Ahojte :))

Ešte v pondelok som vám dávala na fb stránke avízo na krabičku krásy Biobeauty, ktorá v sebe skrýva samé produkty od slovenských výrobcov. Je to moja prvá krabička a tak veľmi som ju chcela, že počas cesty autom som striehla na čas a cez mobil rýchlo objednávala, čo sa napokon vyplatilo - je moja ♥ Do objednávky som si vložila ešte makový olej od Havlíka a kávové mydlo Musk, ktoré uvidíte v obvyklých nákupoch a neskôr v recenzii.


Úžasná majiteľka obchodíku a eshopu Baška má cit pre balenie objednávok a tentokrát mi nápis "úsmev ti pristane" naozaj vyčaril úsmev na tvári, radosť odtiaľ objednávať :)) Po otvorení krabičky sa rozmohla vôňa po celej izbe a nedočkavo som rozbaľovala a začala sa kochať úžasnými produktami.


Ak som správne napočítala, krabička obsahuje šesť produktov, z toho päť vzoriek a jedno plné balenie. Za cenu 10€ skvelý kup, nakoľko k vzorkám sa tak ľahko nedostanete a cena produktov prevyšuje tých 10€.










Najviac sa teším zo vzorky tuhého šampónu, zase skúsim niečo nové. Vosk Jemnô je úžasný, nádherne prenikavo vonia, až mi ho je ľúto dať do tej aromalampy na roztopenie. Tak isto sa veľmi radujem z tuhého mydla Musk, hoci teraz sa mi doma zišli 2ks. Odličovač sa taktiež nestratí a môžem vyskúšať aspoň nejaký čistý prírodný. Vzorku balzámu na holenie tiež rada vyskúšam a telový krém na cesty bude úžasný! :))


Ako sa vám pozdáva obsah krabičky? Objednali ste si ju alebo naopak banujete, že ste si ju neobjednali? :))

14 komentárov:

  1. Skvelé produkty, mňa veľmi zaujli produkty od 2SIS, maju super nazvy :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obsah krabičky je skvelý a veľmi ľutujem, že som si ju nestihla objednať :( Inak od 2SIS cosmetics mám levanduľový tuhý šampón a je vynikajúci, verím, že aj tento kokosový bude super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ono sa to vraj veľmi rýchlo vypredalo :) ja som už mala vopred uložené pre istotu všetky údaje, len krabičku do košíka a šup objednať :)

      Odstrániť
  3. Ja ľutujem, že som si ju neobjednala :/. Všetko by ma potešilo! :) Som zvedavá hlavne na odličovač a tuhý šampón :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odličovač som zatiaľ skúsila raz a je fajn, ale uvidíme po dlhom používaní :) a na šampón sa nesmierne teším, lebo tá vôňa, to je niečo brutálne :))

      Odstrániť
  4. Tvoje upozirnění na box jsem na FB viděla, ale už byl vyprodaný :-( A navíc nejspíše do ČR neposílají....
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna krabička, ja som si ju nestihla objednať, škoda vyzerá veľmi dobre :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, samé parádne vecičky, určite je to skvelá možnosť vyskúšať mnoho vecí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak a potom sa rozhodnúť, či ísť do plného balenia alebo nie :)

      Odstrániť
  7. Také jsem objednala a jsem opět velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks