streda, 15. februára 2017

ebay | konjac špongia

Ahojte :)
Taktiež milujete tipy na produkty z ebay alebo aliexpressu? Stačí mať v nápise ebay a už si ten článok čítam. Dnes mám pre vás jednu lacnú, skvelú a účinnú pomôcku na pleť a to veľmi obľúbenú konjac hubku. Neskúšala som žiadnu inú okrem tejto, takže nemôžem zrovnávať medzi drahšími, ale po vyskúšaní tejto nemám dôvod skúšať iné. 



Predajca, od ktorého som objednávala, už nepredáva túto konjac hubku, ale stačí zadať "konjac green tea" a nájde vám ich požehnane a už je na vás, od koho si ju prípadne objednáte. Hubka mi prišla po cca v mesiaci v decembri a už poctivo dva mesiace ju používam a rozdiely sú teda viditeľné. 

Hubka by mala:
- zbavovať akné 
- navracať pleti prirodzený tón
- vyrovnávať PH
- byť aj na extra citlivú až na atopickú pokožku
- hydratovať pleť 

Plne súhlasím s tým akné, nakoľko po týždňovom vysadení hubky sa moja pleť zbláznila a po opätovnom zaradení sa vrátila do normálu, takže niečo má do seba. Pleť mi nedráždi, nie je citlivá, ale je čistá a hebká ako detská prdelka, takže vôbec netreba používať píling.





Hubku po použití poriadne vymačkám a zavesím na miesto, kde sa moc nezdržuje vlhkosť. Pre lepší pocit ju raz za čas prevarím vo vriacej vode. 

Po vyše dvoch mesiacoch hubka stále drží svoj tvar, je rovnako úžasná a za tú cenu nemám potrebu skúšať nejaké iné drahšie. Ďalšia je na ceste ku mne a už teraz viem, že tak skoro sa ich nevzdám.

Používate konjac hubky? Čo najčastejšie nakupujete na ebay?

21 komentárov:

  1. No ja som zase výnimka a cez ebay nenakupujem aspoň zatiaľ nie. Túto špongiu som zatiaľ neskúšala, no možno skočím do DMky a kúpim si ju, čítam o nej samé pozitívne správy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. za ten jeden dolár určite stojí :)) aj za 5 pokojne

      Odstrániť
  3. Wau, no hubku som už minule videla v obchode a čudovala som sa, ako sa používa a či to vôbec pomáha..asi si ju kúpim teda :)
    Sledujem tvoj blog :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. namočiť nech zmäkne, ja kvapnem trošku pleťového gélu a jemne krúživými pohybmi čistím :)

      Odstrániť
  4. Tak o tomhle kosmetickém zázraku slyším poprvé :-). Musím se po tom podívat, díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tohle bych chtěla vyzkoušet ale víc mě láká mořská houba. Běžně jinak pužívám Calypso houbičku, kterou jednou za čas vyměním.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no morská hubka lákala aj mňa, ale naplno si vystačím s touto konjac :)

      Odstrániť
  6. Táto špongia ma veľmi zaujal už dávnejšie a plánujem ju kúpiť! :)
    My blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super tip! :) už dávno som si ju chcela objednať z ebayu, ale nečítala som na ňu žiadne recenzie, tak som to zatiaľ neriskovala, ale teraz to vyzerá tak, že si ju objednám :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já nakupuji jen na Aliexpressu a děkuji za tip. Zkusím se na tuto houbičku podívat tam. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Práve som nad ňou premýšľala, že ju vyskúšam. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež som si ju kúpila a veľmi ma prekvapila aká je jemnučná a pleť je po nej vymasírovaná a jemná

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som takúto hubku videla len v DM-ku, na ebayi ma ju nenapadlo hladať. Zatiaľ mám len hubku miciu z Grécka :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks