piatok 30. decembra 2016

farba na vlasy HERBATINT

Ahojte :)

Ešte koncom novembra mi pristál v schránke email s ponukou súťaže pre blogerky o farby na vlasy HERBATINT, ktorá prebiehala na ich facebookovej stránke Stibio. Veľmi ma potešilo keď som zistila, že mi zašlú farbu a dokonca podľa môjho výberu. Keďže som mala na vlasoch už všetky farby som váhala ktorý odtieň si vybrať, no najlepšie sa cítim v tmavo hnedej a tak voľba padla na tmavý gaštan 3N. Ak nepoznáte taliansku značku Herbatint, tak je na trhu od roku 1970, zaoberá sa výrobou prírodnejších farieb na vlasy. Obsahuje výťažky až z ôsmich byliniek (fotka nižšie), neobsahuje parabény, amoniak, alkohol a resoscinol. Veľkým plusom je obsah vo fľaštičkách, takže ženy s krátkymi vlasmi môžu mať túto farbu na dve použitia.  




Balenie obsahuje farbiaci gél, vyvíjaciu emulziu, šampón, kondicionér, návod na použitie a rukavice ( my sme obdržali chybnú várku bez rukavíc, ale isto sa doma u každého nájdu). Veľmi ma prekvapila tekutosť gélu, pretože to bola doslova vodička. Bolo to zvláštne, ale po zmiešaní s vyvíjacou emulziu ( pozor, vždy v rovnakom množstve 30-30ml /60-60ml) sa po pár sekundách stal z toho tmavý gél. Farba sa má aplikovať na suché aspoň 24h neumyté vlasy a m sa nechať pôsobiť 40 minúť. Veľkým, ale naozaj veľkým plusom je, že farba nesmrdí, ba dokonca mne príjemne voňala a niečo vo mne evokovala z detstva. Farbu som použila celú ( vlasy dĺžkou trošku nad prsia a nie moc husté). Nechala som pôsobiť stanovený čas a len sledovala ako mi černú vlasy a lamentovala, že všetky farby chytajú na tmavšie. Prebytočná farba z čela, uší a krku šla jednoducho zmyť čistou vodou. Nekonalo sa žiadne svrbenie, pálenie a ani zčervenanie.

Po uplynutí doby som vlasy oplachovala dokým netiekla číra voda a že to trvalo pár minút. Naniesla som šampón, ktorý skvelo penil a určite zbavil všetkého zlého, pretože vlasy až vŕzgali a boli také hrubšie. Po nanesení balzámu, ktorý voňal ako profesionálna kozmetika z kaderníctiev, som mala vlasy hebké, jemné a extrémne lesklé // prečo sa nedajú vždy zakúpiť tie balzámy z farieb v plnom balení?//. Vlasy boli extrémne tmavé (až do čierna), čo som nebola moc nadšená, ale predsa len na umelom svetle toho moc nevidno.





Vlasy pred farbením vyzerali asi nejak takto. Teplá hnedá s miernymi odleskami do ryšava na dennom svetle (nefarbené).
vlasy pred farbením
Po farbení boli krásne zjednotené, žiadna čierna ako na umelom svetle, ale tmavo hnedá (na fotke trošku bledšia ako v skutočnosti). Vlasy neutrpeli žiadnu traumu, nie sú suchšie, ba dokonca sú jemnejšie a viac lesklé. 
vlasy po farbení
Farbu odporúčam všetkým ženám s citlivejšou pokožkou hlavy a teraz dokonca prebieha na ich stránke Stibio.cz zľava 25% na tieto farby.


Farbíte si vlasy? Aké farby používate? Chemické, hennu alebo prírodnejšiu alternatívu? :))

8 komentárov:

  1. Farba vyzerá veľmi dobre, doposiaľ som okrem Henny o nejakej prírodnejšej farbe ani nepočula, no hneď idem pozrieť stránku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. onedlho budú tieto farby aj na svk eshopoch :)

      Odstrániť
  2. Taky mi od nich dorazil email se soutěží a jsem velmi ráda, protože konečně mě při barvení vlasů nikdo neposílal do vedlejšího pokoje. Já jsem spokojená i s barevným výsledkem. Však sama uvidíš, taky plánuji článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím si, že tá zmena je viditeľná. Mňa však najviac teší že ti farba veľmi pekne chytila a dovolím si povedať (aj keď to úplne z fotky nedokážem zhodnotiť), že.ti farba určite sekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Farbu pouzivam dlhsie a mozem len odporucit. Bola to v podstate prva farba, ktoru som pouzila na svoje vlasy kvoli prvym sedinam. Velmi som sa bala vysledku, ale vlasy boli este kvalitnejsie nez predtym, leskle, hladke, nevysusene. Prilozeny sampon a kondicioner su naozaj dobre. Bonusom je, ze farba pri nanasani vobec nesmrdi. V zahranici sa daju kupit sampon aj kondicioner samostatne,nielen ako prilozene vzorky v krabicke s farbou. Tesim sa, ze uz bude dostupna aj na Slovensku.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks