sobota, 24. septembra 2016

soaphoria | shinyshamp

Ahojte :)

Ešte tuším niekedy v marci mi prišla výhra a medzi produktami sa nachádzala aj takáto malá vzorka tuhého šampónu od soaphorie. Použitie som stále odkladala, až prednedávnom som sa pustila do skúšania. Tento šampón je určený na normálne vlasy bez lesku, čo tak celkom nie je môj prípad. Obsahuje jojobový a hroznový olej, prášok z aloe vera,ibišteka a bentonitový íl. Je bez silikónov, parabénov, farbív, vôní, sulfátov a ropných derivátov. Podľa popisu, ktorý nájdete napr. tu  by to mal byť ideálny šampón, no ako u mňa obstál?

Vzorka mala 7g (plné balenie 60g) a zatiaľ som si umyla s ňou vlasy 4x a ubudlo fakt minimálne. Namočím si vlasy, ruky, šampón a krúživými pohybmi si prechádzam po vlasoch. Vlasy si vždy umývam dvakrát. Na prvé umytie pení obstojne a na druhé umytie pení ako šľak. Vlasy po umytí sú také čisté, až mi vŕzgajú v rukách. No neviem čím to je, ale vždy po použití mám na hlave jedno miesto mastnejšie. Či je to moja vina, že sa tam šampón nedostal alebo neviem. Moc ma ani nebaví si cca 2-3 minúty šúcha šampón po hlave aby sa mi vytvorila poriadna pena. Nepredĺžil mi ani umývaciu dobu, takže šampón je fajn, ale nepotrebujem veľké balenie a ostanem pri pohodlnosti a tekutých šampónoch.


Vôňa je minimálna, takže vadiť by nemala a na výber je ešte pre suché a mastné vlasy.

Ako ste na tom s tuhými šampónmi? Používate, či radšej tekuté? ☺

Krásny zvyšok dňa ♥

4 komentáre:

  1. Já ještě takový tuhý šampon nezkoušela, nějak nemám potřebu si nějaký takový pořizovat.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak sa nájde super tekutý, nevidím dôvod v tomto tuhom :) aj keď na cestovanie je tuhý praktickejši :)

      Odstrániť
  2. Ahooj máš skvelí blog a jrásne obrázky:) ak by si mala čas určite si pozri môj blog:))
    https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som vyskúšala prvý tuhý šampón len pred nedávnom (spomínala som ti ho) a tiež ma to penenie štve, je to pre mňa málo. Ale chcem vyskúšať aj iné tuhé, takže uvidím ešte, ale tento ma teraz nejak neláka, možno ten na tie mastné vlasy :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks