streda 22. júna 2016

Weleda | Rodinný set tradičných výrobkov

Ahojte ☺ Konečne budem pravidelne prispievať a to ma veľmi teší. Včera som úspešne zoštátnicovala a obhájila si záverečnú prácu, takže už len promócie a šup do poriadnej práce. Už nejaký čas mi "stojí" recenzia na tento krásny set od weledy, no aspoň som mala čas produkty poriadne odskúšať. 


Začnem balením, ktoré je rozkošné a využijem ho určite. Líštička je rozkošná. Balenie obsahuje štyri tradičné produkty - rozmarínové vlasové tonikum, arnikový masážny olej, krém ny nohy a skin food. Všetko sa doma určite využije, takže nič nepríde nazmar.



Zo začiatku som nevedela čo čakať od tohto rozmarínového vlasového tonika. Musím vyzdvihnúť krásne balenie zo skla a úžasnú vôňu. Či sa mi zrýchlil rast vlasov neviem posúdiť, ale určite ich mám také lesklejšie, zdravšie a to i napriek momentálnemu častému fenóvaniu. Určite to má niečo do seba a skúste.



Kedže už nejaký ten čas cvičím na posilnenie svalstva a hlavne kvôli celulitíde, po cvičení si doprajem masáž práve týmto olejom. Má dosť špecifickú vôňu ktorá by mohla niekomu prekážať, ale mne nevadí. Žiadne teplo nepociťujem, ale pekne premasíruje a zhydratuje. Opäť rozkošné sklenené balenie.



Pri starostlivosti o nohy je u mňa jednoznačný favorit krém s ureou z DMka a bohužiaľ, tento krém ho neprekonal. Príjemné chladí na nohách, takže do tohto leta áno, ale hydratáciu som čakala väčšiu. Takže určite viac odporúčam krém s ureou.




Skin food je vyhlásený univerzálny krém na oblasť celého tela a nemôžem nič iné ako len súhlasiť. Skúšala som ho i na pleť, no tam je dosť olejový a používam ho skôr k premasírovaniu rúk, lakťov, suchých kolien a podobne. Takže tento určite odporúčam mať doma v zálohe.




Ak sa vám set zapáčil ( cenovo vyjde výhodnejšie ako každý produkt samostatne + tá krabička ♥) tak objednať môžete presne tu za 25,90€. Tri produkty mi vyhovujú úplne a krém na nohy odporúčam na leto, lebo v zime by som ho na moje suché nohy moc nevyužila.

Páči sa vám tento set? Aké výrobky by ste z neho využili?

P.S. ďakujem za poskytnutie sady k recenzii

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. dá sa ešte objednať a verím, že by to bol aj pekný darček :)

      Odstrániť
  2. krásny set, tá krabica je najviac! :) a gratulujem! teším sa na nové príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne najviac rozkošná :) a ďakujem Kati :))

      Odstrániť
  3. Ja som ešte túto kozmetiku nemala možnosť vyskúšať, ale rada by som :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na to že je prírodná a BIO má velice priaznivé ceny :)

      Odstrániť
  4. Balenie je ňuňu, ale poriadne by som využila asi len Skin Food, ktorý mám síce doma, ale ešte som ho neskúsila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechaj na zimu, je poriadne hutný a hydratačný :)

      Odstrániť
  5. Skvelé vecičky od Weledy v nádhernom balení. Mám vyskúšané a musím len odporúčať ďalej! ♥ Využili sme všetko a najmä teraz v lete si myslím, že praktický set pre každého. Starostlivosť pre unavené nôžky, masážny olej na telo, tonikum na slnkom namáhané vlásky a malý zázrak skin food, čo viac? Ešte skvelý brezový peeling by sa hodil :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks