nedeľa 3. januára 2016

moja zbierka - rúže, lesky, pastelky na pery

V tomto roku budem opäť pokračovať s článkami o mojej zbierke kozmetiky. Zbierka balzamov trhá rekordy v počte videní a podľa spätnej väzby vás tieto články naozaj bavia. Dnes pokračujeme s rúžami, leskom, fixami a pastelkami na pery. Nazbierala som ich 20 ( na fotke len 17, kým sa všetky našli a ježiško nejaké doniesol). Pre niekoho málo, pre mňa samotnú je to naozaj dosť, hoci stále mám nutkanie svoju zbierku rozširovať o nové odtiene a značky.


Som majiteľkou len štyroch rúžov od avonu. O prvých troch krásavcoch ste si mohli prečítať v tomto článku, tak sa nebudem zbytočne rozpisovať.  Používam len červenú a aj to len sporadicky. Našla som si už iných obľúbencov. Zlatý rúž z rady avon luxe som dostala pod stromček od bývalej spolužiačky a hoci je ten rúž nádherne pigmentovaný a krémový, bohužiaľ tento typ odtieňov mi nesvedčí a nenosí ich. Snáď nájdem využitie aj preňho.




Rúť od oriflamu mám už vyše roka a je to taká nenápadná farba, ktorú použijem keď od radosti neviem čo si dať. Je to nevýrazná farba, ktorú si môžete naniesť aj bez použitia zrkadielka a nebudete vyzerať ako šašo. Rúž od dermacolu sa mi podarilo zohnať za 1€ a hoci je to nádherná farba, no nenašli sme si cestu k sebe a nepoužívam ho. Rimmel the only 1 má byť prevratná revolúcia a dostala som ho náhodne na testovanie ešte niekedy v októbri. Mal by mať sýte farby, trvácnosť, hydratovať a neviem čo ešte. Keď mi prišiel odtieň potešila som sa, lebo podľa nálepky malo ísť o vínovú, ale toto je krikľavo ružová. Druhým a podstatným mínusom je veľmi veľké vysušovanie už po pár minútach. Farba drží dlho, aj je sýta, ale za cenu okolo 8€ nie ďakujem neprosím. V zime nestojím o vysušovanie pier. Posledný rúž je od Julči z Anglicka z Primarku a pasujem ho za top rúž v roku 2015. Nádherne krémový, drží, vonia, nádherný odtieň, balenie. No ja som z neho paf a okamžite potrebujem ísť do Primarku sa na ne pozrieť a spraviť si zásoby :))



Lesk od rimmelu je jediný svojho druhu v mojej zbierke. Leskom nefandím, ale tento je úžasný a veľmi rada ho používam. Písala som o ňom tu. Na leto ako stvorený a určite odporúčam.  Rúže essence milujem pre ich cenu, hydratááciu, výber odtieňov, dostupnosť a balenie. Taktiež som o nich písala článok, ktorý nájdete tu. Momentálne si môžete o jeden aj zasúťažiť. Oriflame rúž je taký podpriemer, nič nevydrží, nehydratuje a nerovnomerne sa nanáša. Za tú cenu som mohla mať radšej ďalší essence :))



Rúž od makeup revolution sa mi podarilo vyhrať ešte niekedy v októbri u Táničky a hoci sa mi to píše veľmi ťažko, ale ten rúž je naprd. Farba je síce krásna, ale čo z toho keď hneď zalezie do vrások a nevyzerá to práve vábne. Takže za mňa nee. O maslu astor som písala tiež a tento odtieň dosť zvýrazňuje žlté zuby a nejako mi nevyhovuje. Písala som o ňom tiež tu. Fixa od NYC je moja láska, nádherná vôňa, odtieň, cena ( 0,79€ :D ). To bol môj najpoužívanejší produkt v lete a dlho aj vydržal. A ako bonus, po 6 mesiacoch stále nevyschla. Len tá dostupnosť by mohla byť lepšia, ja ju mám z Elnina.



Toto sú moje lásky. Milujem milujem milujem a odporúčam každému. Prvé dve sú pastelky od rimmelu, ktoré sú najlepšie svojho druhu. Úžasný výber odtieňov, cena okolo 2€ ( Elnino), vôňa, na perách čo to aj vydržia a hlavne hydratujú. Astor sa môže schovať. Článok o nich tu. O chubby lipse od gabrielly salvete som písala tiež článok a ten je tu. Nádherný jesenno zimný odtieň. 



Rúž od NYC som dostala na vianoce taktiež od Julči a naozaj ma prekvapil v dobrom slova zmysle. Neskutočne krémový, pigmentovaný, lacný a na výber taktiež veľa odtieňov. Mám ho len krátko, takže zatiaľ nemôžem veľa posudzovať. Rimmel Kate som vyhrala u Viki a taktiež je krémový a pigmentovaný. Na výber z veľa odtieňov a finishov. Toto je môj prvý rúž z tejto kolekcie, takže ešte ho musím párkrát vyskúšať aby som si spravila naň názor. 




No čo? Koľko máte vy rúžov vo svojej zbierke? Máte nejaký rúž čo aj ja? Aký rúž by ste mi odporučili? 

P.S. nezabudnite sa zúčastniť prebiehajúcej súťaže.

30 komentárov:

  1. Veľmi pekná zbierka, natural beauty od essence mám aj ja a bola som veľmi milo prekvapená týmto rúžom, tak som si ešte tento týždeň kúpila jeden hnedý, sú skvelé:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Ivi :) veru essence má skvelé rúže, len takmer nič na perách nevydržia :)

      Odstrániť
  2. pekna zbierka :) tiez mam natural beauty od essence :) aj 08 od dermacolu a tiez pouzivam minimalne, nevyhovuje mi konzistencia. inak ta NYC fixa sa uz nevyraba, kupila som iny odtien vo vypredaji za 14,90 (Kc).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) joooj to je škoda tej fixy :( fakt je úžasná

      Odstrániť
  3. Máš naozaj nádhernú zbierku rúžov:) U mňa tiež preferujú také skôr ružové odtiene, ale aj vlastním asi 2 červené a pár takých do fialova!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu, budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som skôr úchylák na červené a vínové :)

      Odstrániť
  4. Rtěnky od Rimmel a Essence jsou nejlepší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rimmel musím ešte riadne preskúšať, ale essence sú skvelé :)

      Odstrániť
  5. Ta rtěnka z Primarku má opravdu nádherný odstín :) Jinak NYC i Kate mám taky a s oběma jsem velmi spokojená! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezká sbírka:-) Já mám ve sbírce nejvíc odstínů růžových a nude, ty mně baví nejvíc:-) A rtěnky od Rimmel mám moc ráda, Rimmel prostě rtěnky umí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná zbierka, rúže od Rimmel mám celkom rada, masielko od nich tiež rada nosím :) rúž z Primarku má krásnu farbu, tam sa snáď nikdy v živote nedostanem aach :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude aj náhrada za odtieň z primarku, už o dva dni v článku :)

      Odstrániť
  8. Wow, máš toho opravdu mnoho. Já vlastním tak 3 lesky a 3 rtěnky (červenou, světle růžovou a tmavě růžovou). Ale je pravda, že já si na tohle moc nepotrpím:)

    **Pinki Claire**

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Až sa hanbím, ja mám dva rúže, nedávno som žiaľ jeden vyhodila, pretože mi pery hrozne vysušoval a keďže som si už zaň kúpil náhradu v rovnakom odtieni tak vysušovač letel do koša. Vlastním maslo Astor a rúž Rimmel, ten som si kúpila len nedávno. S maslom som vcelku spokojná, no nevydrží tak dlho, ako by som čakala. Z rúžov mám ešte rada Max Factor Color Elixir, tieto rúže dlho držia na perách a ako tak hydratujú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš sa prečo hanbiť :) zbytočne ich budem ja vyhadzovať lebo ich nestihnem ani pomíňať :)

      Odstrániť
  10. Ach, tak to je nádherná zbierka! Rada by som vyskúšala nejaký rúž od Essence :)
    bHello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tak zbehni do DM a dáky krásny si vyber, určite nešliapneš vedľa :)

      Odstrániť
  11. Máš jich spoustu, už bys ani žádné nové kupovat nemusela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Rimmel mám Kate Moss 107 a ta je naprosto úžasná ♥ a pak ještě od Astoru to máslíčko akorát růžové, to mi docela vyhovuje :)
    Super článek :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  13. toto su vždy super články pre mňa ten rúž od nyc mám podobný ale slabší odtieň a fakt to potvrdím že je naozaj krémový pigmentovaný a podobne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten P.S. I love lipstick je nádherný, škoda, že je z primarku, tedy škoda, že se k němu jen tak nedostanu... :)
    Rtěnek od Avonu mám od maminky kupu a ty co máš mám taky jen v jiných odstínech, používám je dost sporadicky.
    Rimmel kate matné rtěnky mám zatím jen dvě, ale mám je moc, moc ráda. Za tu cenu jsou skvělé! :)
    Budu ráda, když se podíváš na můj blog, začínám a každý komentář, nebo odběr přes GFC potěší :)
    http://fancy-ss.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sleduj dnes blog a bude tam náhrada za ten rúž z primarku :)ň

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks