piatok 11. decembra 2015

Tip na Vianoce - vytvor si vlastné tričko so stránkou shirtinator

Čo je originálnejší darček na Vianoce pre niekoho, ako vytvorené tričko šité na mieru? S obľúbenou kapelou, rozprávkovou postavičkou, vašou fotkou s láskou, domáci maznáčik alebo len nejaký nápis. Všetko si môžete vytvoriť na stránke shirtinator.sk. Momentálne prebieha na stránke aj akcia a všetko vám stihnú doručiť do Vianoc.



Stránka shirtinator je prehľadná a na výber máte z množstva tričiek. Vyberiete si či chcete dámske, pánske alebo detské. Dokonca máte na výber aj rôzne mikiny, bundy, košele, polokošele a tričká s rôznymi výstrihmi ( Véčkový alebo Účkový). Rôzne strihy, dvojfarebné tričká, takže si každý nájde to svoje. Veľmi ťažké bolo vybrať aj farbu trička. Je ich na výber niekoľko a sama som sa nevedela rozhodnúť. Váhala som medzi čiernou, bielou a tou zelenou ( druhou sprava). Vyhrala biela a pánske tričko veľkosti M ( ideálna veľkosť na spanie alebo len tak pohodlne na doma).





Potom už je len na vás, či si vložíte predvolený motív, nejaký text alebo vlastný obrázok. Ja som si vybrala mimoňa Boba, pretože je roztomilý. Výhodou je vymazanie pozadia, takže vám ostane len samotný obrázok na tričku a nebude tam prechod z trička na pozadie. Potlač si môžete dať na predok, na chrbát a dokonca aj na rukávy. Ja som nejako neexperimentovala a ostala som len na prednej časti. Potom stačí už len produkt vložiť do košíka, kde si skontrolujete objednávku, napíšete svoje meno a adresu, spôsob platby a dopravy. Všetko je jednoduché a prehľadné že to zvládne každý ( a verte tomu, že keď som to zvládla ja, tak už naozaj každý ☺).


Na tričko sa teším a keby predsa len niekoho to zaujalo, môže si tam vytvoriť originálne hrnčeky, krity na mobil, vankúše, kuchynské zástery, magnetky, čiapky,podložky pod myš a dokonca aj plyšákov. Mňa zaujala zástera a keby som nemala toľko darčekov pre maminu a svokru tak dáke vytvorím. Určite si to zapamätám a možno niekedy raz dostanú originálnu zásteru. A pre takéto priateľa alebo mužského obecenstva v rodine originálnu podložku na myš. Napr. pre priateľa / manžela vašu fotku s dátumom výročia ( snáď by si to pamätal :D).

Ja už sa na tričko teším a keď príde, budem vás informovať o kvalite trička, kvalite potlače a rýchlosti dodania. 

Zaujala vás táto ponuka a originalita? Vytvoríte si niečo? ☺

12 komentárov:

  1. Určite je to krásny darček pod Vianočný stromček :) No neviem si predstaviť, čo by som tam dala napr. mojej mamine :) Zato otcovi či sestre viem :) Určite sa na to pozriem a možno aj niečo objednám

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maminke napr. nejaký nápis že je najlepšia :))

      Odstrániť
  2. O stránce vím a myslím, že je to úžasný nápad, jak si/nebo někomu blízkému vyrobit originální dárek a takové dárky jsou ty nejlepší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám od nich taky tričko a byla jsem moc spokojená. Věřím, že i ty budeš, protože tričko je opravdu kvalitní. Teda aspoň to, které přišlo mě. :-) Těším se na pokračování.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Shirtinator je super stránka, ale podle mě je to trochu předražené. Mám kamarádku, která mi tyhle věci dělá a potisk u ní bez slevy stojí tak 100Kč. Každopádně je to ale super a originální dárek :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak oni to robia vo väčšom, treba zaplatiť stroje a ľudí :)) tričká sú kvalitné a hlavne robia rôzne veci a nie len tričká :))

      Odstrániť
  5. Super tip :) Shirtnator som už na vytváranie vlastného trička použila, a bolo fajn, kvalitné a pekne potlačené, určite sa oplatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super vec to je! :) som zvedavá na výsledok! ja som so svojim spokojná aj keď ten obrázok mohol byť na tom mojom trochu väčší, ale už mi to tam nešlo zväčšiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to sralo aj mňa :D ale nechcelo sa mi s tým prdeť a odstraňovať v malovaní ten "rámik" aby mi stal čo najväčší obrázok :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks