sobota 21. novembra 2015

moja zbierka - make up

Ahojte, 

tak dnes som tu opäť s novým článkom a to mojou zbierkou make upov + jedného CC. Mám dva CC od avonu a ďalšie dva od biodermy, no tie sú tak tmavé že nemám šancu ich nosiť teraz. Nemám toho nejak extrémne veľa ( aspoň si myslím ☺). Teraz bude taká menšia séria mojej zbierky a tá minulá bola tu ☺


Dermacol caviar je teraz jeden z mojich najobľúbenejších. Krásne kryje, nie je na pleti vidno, je bledučký, dlho vydrží, neoxiduje a obsahuje korektor v rovnakom odtieni. Jediné čo môžem vytknúť je nanášanie ( špachtlička) a jemný podtón do ružova. Cena 13€.

Rimmel match perfection je jeden z mojich najobľúbenejších. Krytie je také stredné, je hydratačný, na výber veľa odtieňov a najnovšie aj najbledší 010. Neoxiduje a nádherne mi vydrží celý deň. Cena cca 7-8€. Len teraz už je na mňa trošku tmavší, tak čakám s ním na jar.

Gabriella Salvete flawless skin mi bol akurát v tom septembri a októbri. Jeho krytie je velice jemné a tým pádom nevytvára masku. No poslednú dobu sa mi pleť zbláznila a tak bohužiaľ mi jeho krytie nedostačuje a taktiež si ho nechám na teplejšie mesiace. Cenu neviem :(

Oriflame matte control bol vyberaný naslepo. Odtieň je trošku tmavší čo by ani nevadilo, ale veľmi oxiduje a o chvíľku som oranžovejšia ako pomaranč. Jednoznačne neodporúčam. Ale čo je super je jeho konzistencia. Ľahko sa rozotiera a na pleti vydrží, no pod podmienkou že som ako pomaranč. Cena cca 5€ v akcii.

Avon cc cream je výrazne bledý, dokonca až moc. No na pleti sa mi drobí. Či ju mám suchú alebo natretú mastnú, strašne sa žmolkuje. Za mňa bohužiaľ tiež nie. Cenu neviem


Loreal infallible som vyhrala u Táničky z blogu Lavanduladiary a veľmi som sa naň tešila. Prišiel mi v bledučkom odtieni čo má výrazný žltý podtón. Dávkovanie skvelé, dá sa vytlačiť aj tá najmenšia gulička, nádherne kryje, ľahko sa rozotiera. Dokonalý make up? Bohužiaľ nie. Po aplikácii vyzerá pleť dokonalo ale po pár minútach škaredo zoxiduje do oranžova :( Takže párkrát som po vonku chodila ako pomaranč kým som na to prišla. Je to vidieť aj nižšie na fotke. Uvidíme cez leto kedy budem opäť tmavá a možno ten oranžový nádych bude fajn. No za mňa bohužiaľ neodporúčam :(



 Ktorý make up vyhovuje vám? Aký je váš top na zimu a aký na leto? ☺

Krásny zvyšok soboty prajem ♥


23 komentárov:

  1. Och škoda toho make-upu odomňa :(. Som nevedela ,ktorý mám vybrať a Loreál mi prišla ako dobrá voľba. Škoda, dúfam ,že zvyšok balíčku bol lepší :).
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelý až na tú oxidáciu, uvidíme cez leto :)) a ďakujem, zvyšok je úžasný a tiež sa objaví na blogu ♥

      Odstrániť
  2. Já mám obecně ráda makeupu od Rimmelu. Klasiku match prefection a wake me up. Stejně tak jsem si oblíbila Maybelline better than skin a ještě Gabriella Salvete excellent. :)
    Jinak na zimu i léto používám nejsvětlejší odstíny, protože se ani v létě vůbec neopálím.
    Z tvojí sbírky mě zaujal ten kaviárový makeup. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Veronička :)) rimmel naozaj vie robiť make upy a je skvelý aj ten červený :)) no nezaujal ma taký starší stay matte s uhorkou, neskutočne oranžový a oxidoval :(

      Odstrániť
  3. Muj oblibenec je Rimmel. Ja jsem s nim nejvice spokojena, zbytek jsem nezkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Miška :) ako vidím rimmel sú naozaj obľúbené :))

      Odstrániť
  4. Já mám hrozně ráda zmíněný Caviar od Dermacolu. Spotřebovala jsem už několik balení a je úžasný. Sedí mi taky jejich 24h.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len ten 24h je asi na mastnú pleť a tú bohužiaľ ja nemám :)) ďakujem za komentár :))

      Odstrániť
  5. Já mám hrozně ráda zmíněný Caviar od Dermacolu. Spotřebovala jsem už několik balení a je úžasný. Sedí mi taky jejich 24h.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok, kedysi som tiež skúšala všeliaké make-upy, hlavne počas vysokej, veď nejako som si ten svoj nájsť musela. Spokojná som momentálne s make-upom Dermacol 24h control, kryje, neoxiduje, vydrží na pleti po celý deň, čiže som spokojná a hej je doružova, ale to je presne to, čo ja potrebujem. As skúsim aj ten Caviar Stay. No a Loreal mňa sklamal už dávno, tiež pre oxidáciu a tvorbu fľakov, ja som mala True Match, ale proste to bolo nič moc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj dermacol má super make upy a docela aj za fajn ceny, no niekedy sa mi zdajú byť premrštené :)) mali by dať akciu 50% zase :))

      Odstrániť
  7. Ten Rimmel mám taky a je fakt super :) Já mám vlastně jen jeden makeup a ještě jeden BB cream od Elfu a zatím si s tím vystačím. -L

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rimmel bych si chtěla jednou poridit! A ten od Oriflame mám a je skvělý, nemám ho oranžový je v krásném odstínu. Spíš bych rekla, že je to BB cream, má lehké krytí, ale za mě super! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ho mám už dobré 2-3 roky, ale oranžový je od začiatku :D možno iný odtieň a bolo by to super :))

      Odstrániť
  9. ten od Dermacolu vyzerá super! s Avonom neexperimentujem,a s Orifkom presne s hentým bola mamina spokojná :) a ja skôr tie Giordani Gold mám odskúšané, pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie GG sú super!! :) mala som asi 4 a úžasné boli :) jedny z najlepších :)

      Odstrániť
  10. Zkušenost mám s make-upem Rimmel a ten je výborný a jinak mi docela sedí make-upy od Loreal, třeba True match nebo Infallible a zapomenout nesmím ani na Dermacol 24h Control.
    A s CC od Avonu mám stejnou zkušenost, odstín mnohem světlejší než bych potřebovala a celkově byl na nic.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako vidím ten dermacol 24h si chválite viaceré :)

      Odstrániť
  11. Mezí mé oblíbence patří Rimmel Match Perfection, teď ho mám i ten nový a fakt super :) pak mám ráda taky Pure Nude od Essence.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od essence som ešte neskúšala, akosi nedôverujem :) ale vraj od catrice sú skvelé

      Odstrániť
  12. Já mám jenom 2 make-upy, protože je tak často nepoužívám :D. Nejvíc mi sedí Dermacol Truffle :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten je vraj tiež skvelý :)) ako vidím dermacol a rimmel valcujú make upy :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks