streda 21. októbra 2015

I´m so excited ♥

Už pred nejakým časom mi v schránke pristál žltý papierik a na pošte ma čakalo toto. Postupne som to rozbaľovala a bola som čoraz viac nadšená až sa mi tisli slzy do očí a za toto všetko vďačím Julke ( :D ) z blogu ľúbezná ♥. Pred cca mesiacom bola v Londýne, kde na mňa myslela a toto všetko mi priviezla ☺

Júlia asi vie že som maniak na všetko na pery a našla som si tam tento prírodný balzám na pery s úžasnou vôňou, na ktorej sa stanete závislí. Používam ho denno denne, ubudla asi tak 1/5 a je proste skvelý. Jediné čo ma na ňom hnevá je to, že sa asi nedá zohnať na Slovensku a keď sa nachádza v miestnosti kde máme vyššiu teplotu ( obývačka s krbom) tak sa ako keby drolí.



Multifunkčná paletka od I ♥ MAKEUP je nádherná, praktická a opäť úžasná. Obsahuje v sebe ňuňu lícenku, bronzer, rozjasňovač a 6 očných tieňov ( čo sa nachádzajú aj v mojej ICONIC 3, no mám pocit že tieto sú lepšie pigmentované).


Tu som čmárla len tak pár swatchov a milujem všetky farby. Rozjasňovač moc tuto nevidno, ale má v sebe také malé čiastočky čo sa odrážajú ( pôvodne som si myslela že to je púder :D ).


3..2..1.. láska. Taktiež mi týmto rúžom trafila do noty a mne neostáva nič iné ako sa radovať. Nádherná taká červeno, hnedo, bordovo nepopísateľná farba a úžasne vonia! Mala som ho zatiaľ iba párkrát, no už sme sa stali kamarátmi :)) Ešte o ňom bude reč.



Môj prvý pigment od Makeup revolution a vlastne aj celkovo. Vždy som sa ich bála a samozrejme neprávom. Stačí ho málo, prichytí sa na viečko aj bez bázy a drží, drží a drží. K dokonalosti mi stačí len tento tieň, ktorý nádherne zvýrazní oči a zároveň je prirodzený. Určite si zaobstarám ďalšie a neskončím len pri tomto ♥


A v balíčku ešte pohľadnica, ktorú mám už hrdo vystavenú na kozmetickom stolíku :))

Takže ešte raz chcem poďakovať Júlii, že som mohla opäť niečo nové vyskúšať,rozšíriť si obzory a zamilovať si nové produkty ♥ Ďakujem ďakujem ☺

Čo pekného potešilo poslednú dobu vás? Vyskúšali ste niečo z mojich prírastov od Julky?? ☺

17 komentárov:

  1. <3 veď sú to len také drobnosti! Nečakala som celý článok :)) a hlavne ten balzam a rúž sú z Primarku, takže žiadna sláva, ale obe som si kúpila aj ja, no ešte som sa k nim nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pcha ty si zaslúžiš aj viac ako len jeden článok :) ale ten balzám je naozaj peckový a tá vôňa mňam :D

      Odstrániť
  2. zlatá je :) velmi pekne vecičky si dostala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta je hodná! :) ta rtěnka vypadá úžasně! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda je :)) má úžasný odtieň a vôňu :))

      Odstrániť
  4. Julia je moc hodná, taky by mě všechno potěšilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je úžasná! :)) každú ženu by to potešilo :)) a zvlášť ma potešilo že si na mňa spomenula :)

      Odstrániť
  5. Nádherné věcičky, vůbec se nedivím, že jsi z nich nadšená, hlavně se mi moc líbí ta paletka:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jee to je fakt hezké, takový balík bych taky brala :) Hlavně ta rtěnka je nádherná! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten rúž vyzerá super :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rúž má prekrásnu farbu a paletka tiež vyzerá skvelo!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks