sobota 5. septembra 2015

Ziaja pomaranč

Chcete dokonalú dvojku v kúpeľni, ktorá nezruinuje vašu peňaženku a nádherne vonia? Ak ste si odpovedali áno, táto dvojka bude pre vás ako stvorená. Vôňa vás zavedie do pomarančového raja. Bude dokonalá tak na zimu, ako aj na leto. Produkty už 3 týždne používam, blížim sa ku dnu a tak je čas niečo o nich napísať.


Masielko aj píling sa nachádzajú v oranžových plastových nádobkách, kde samotný výrobok chráni hliníková fólia. Píling rozoznáte (okrem iného) podľa vrchnáčika. Objemovo sú na tom rovnako a to 200ml. Cenovo vychádza o pár centov lacnejšie píling a môžete ich zohnať napr. na tejto stránke. 




Masielko je hutné a na natretie celého tela ho netreba vôbec veľa. Používam ho pravidelne každý deň a ostáva mi tak 1/5 výrobku. Hydratuje nádherne a pokožka je hebká do ďalšieho sprchovania. Má jemnú oranžovú farbu a nádherne sa vstrebáva. Pre niekoho to môže byť na leto dosť hutné, ale pre mňa ako sušienku nutná záležitosť. Jedinú vec musím vytknúť a to je štípanie v rane. Mám takú ranu na nohe ( ako keby som padla z bicykla) a tam ma masielko mierne štípalo.




Píling má sýtu oranžovú farbu a je pomerne hutný. Prekvapila ma drsnosť tých mikrogranuliek, ktoré sú takmer neviditeľné, no šmyrgľujú pokožku výborne. Na telo ho netreba veľa a po nanesení na mokrú pokožku mierne ako keby napení, neviem to popísať. Zrazu ako keby ostane biely a presne vidíte kde ste sa už obrúsili. Po použití ostane pokožka nádherne hebká a pripravená na natretie. Neštípe, nedráždi pokožku, no nehydratuje. Obsahuje pár olejov, no na moju pokožku sušienkovú to nestačí.




Ja som nadmieru spokojná a po minutí masielka a mojej zásoby na zimu siahnem po kakaovom masielku a skvelo tak doplní kakaovú dvojku. 

Sledujte Ziaju aj na facebooku, kde občas bývajú aj súťaže a informácie o akciách. 

Máte rady Ziaju? Vyskúšali ste už túto pomarančovú líniu? 

Krásny zvyšok soboty prajem ♥

15 komentárov:

  1. O Ziaja kozmetike počujem len samú chválu. A určite si od nich musím niečo kúpiť :)
    Skvelá recenzia :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj, odporúčam pomaranč, kakao, kozie mlieko , olivový list a ceramidy :)) vlastne všetko :D

      Odstrániť
    2. Ja zbožňujem citrusové vône a hlavne tento pomaranč ma teraz nalákal :D

      Odstrániť
    3. tak potom neváhaj :) v Košiciach máte aj obchod so Ziajou, kde mávajú super akcie a darčeky navyše :)

      Odstrániť
  2. Peeling som si kúpila pred niekoľkými rokmi v Prahe a úplne som si ho zamilovala. Geniálne vonia ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. geniálne sú oba produkty :)) odporúčam v každej kúpeľni :)

      Odstrániť
  3. So ZIAJA kozmetikou som sa stretla len v podobe kakaového masla a bola naozaj perfektná :) Zamilovla som si túto kozmetiku a aj táto pomarančová rada vyzerá fakt super :)

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať každý deň nový príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to kakaové maslo plánujem na zimu a isto bude skvelé :))

      Odstrániť
  4. Vypadá super :) máš úžasný blog, sleduji! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám na blogu vzorečkovou recenzičku na Ziaju, a teď už mám i celá balení, protože jsou fakt super. Postupně bych chtěla vyzkoušet všechny:-) teď mám denní a noční krémy z kozím mlékem a v zásobě krém s olivovým olejem- ta vůně je naaaádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kozie mám oba a aj olivový :) za málo peňazí veľa muziky ako sa vraví :)

      Odstrániť
  6. Veľmi nemusím pomarančové produkty a preto sa tak nejako stále tejto rade vyhýbam, no peeling vyzerá dobre a po tvojej recenzii by som ho možno aj skúsila :)
    BTW, krásny dizajník na blogu ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja moc nemusím vôňu pomaranča, celkovo citrusové vône :) ale táto je naozaj skvostná :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks