nedeľa 16. augusta 2015

stretnutie s Weledou

Ešte minulý týždeň mi prišla pozvánka na stretnutie s blogerkami a Weledou. Samozrejme nadšená som pozvanie prijala a popredu som si zistila aspoň dve dievčatá, ktoré boli pozvané tiež. Keďže s Júliou z blogu Ľúbezná ( vraj nemá rada oslovenie Julka :D ) bývame od seba kúsok, cestovali sme spolu vlakom do BA, kde nás neminuli menšie nákupy. Vydali sme sa naprieč Bratislavou až do Dúbravky, konkrétne do kaviarne Coffee House Laura. Bolo tam o nás výborne postarané. Na úvod taška plná produktov, zákusok a nápoje podľa nášho gusta.

Po privítaní nasledovala prednáška, kde som si zapísala 3 strany zaujímavostí a aspoň niečo vám tu zhrniem. Kozmetika sa delí na dve skupiny a to na konvenčnú a prírodnú. Zatiaľ čo konvenčná je lacnejšia ( zväčša) lebo obsahuje ropné základy, ktoré môžu vyvolať alergiu a v horšom prípade dokonca rakovinu. Prírodná je drahšia, pretože obsahuje prírodné základy a výťažky z rastlín. Neobsahuje žiadne umelé konzervanty, ale alkohol, vitamín E. Alkohol sa používa pri konzervovaní a niektoré zložky sa rozpustia práve iba v alkohole.

Rozdeľme si kozmetiku medzi 4 hlavné skupiny.
Do čisto prírodnej kozmetiky môžeme zaradiť napr. práve spomínanú Weledu alebo Dr. Hauschka.
V druhej skupine a to prírodná kozmetika s prírodnými zložkami sa nachádzajú značky ako Kneipp, Alverde, Lavera...
Do tretej skupiny kozmetiky s prírodnými zložkami patrí Yves Rocher, Oriflame, Hipp a do štvrtej konvenčnej napr. Niveu, Baleu,..

Boli spomínané aj určité plusy ropných základov. Do pozitív určite patrí dlhá životnosť výrobkov, výborne izoluje a hlavne pri práci chráni pred agresívnymi materiálmi.




Keď spomeniem niečo z histórie, tak je to pôvodom švajčiarska farmaceutická firma, ktorá bola založená v roku 1921. Práve Weleda je najväčší výrobca prírodnej kozmetiky a prírodných liečiv. Vo viac ako 50 krajinách ( na všetkých kontinentoch) má obchodné zastúpenie. Je držiteľom certifikátu ekologického manažmentu a na zvieratkách netestuje žiadne zložky ani výrobky.

http://logonoid.com/images/weleda-logo.jpg

Veľmi ma zaujalo aj vysvetlenie ich znaku. V strede sa nachádza znak farmácie s Asklepiovou palicou a nakraji sú dve postavy. Naľavo je postava so sklonenou hlavou, ktorá predstavuje trpiacu osobu. Napravo je postava, ktorá utešuje trpiaceho. Celé je to o vzájomnej pomoci a spolupráci.

Weleda ( pôvodne Veleda, premenovaná až v roku 1994) odmieta pokusy na zvieratách, recykluje, stará sa o prírodné zdroje. Pri krátkej ukážke videa, kde sa v Nemecku pestovalo cca 500 druhov rastlín práve v bio kvalite pre Weledu, boli aj rôzne zvieratká. Napr. taká kačička chodí kade tade a konzumuje slimákov. Hmyz má svoj domček/ hotel, ktorý je veľký. Navštíviť výrobňu Weledy a pozrieť sa ako čo pestujú ( v Nemecku) môžete aj Vy, len sa musíte vopred ohlásiť, alebo ísť tam v septembri počas 3 dní na taký "DOD". 

Cieľom weledy nie je potláčanie chorôb a symptómov, ale práve podpora zdravia. Neobsahuje konzervanty, farbivá, látky na báze minerálnych olejov vyrábaných z ropy. Ich výrobky sú nositeľom certifikátu Natrue.



Niektorí ľudia sa ohrádzajú kvôli hliníkovým obalom, ktoré používajú pri niektorých výrobkoch. Je to z toho dôvodu, že naspäť nenasáva vzduch, čím nedochádza ku kontaminácii. Nemá taktiež žiadne výrobky v kelímkoch, kde je veľká plocha, ktorá nasáva vzduch, nanáša sa prstom a rýchlejšie sa výrobok kontaminuje.

Snáď ste sa dočítali až sem a určite mi dajte vedieť, či ste niečo vyskúšali z Weledy, či vám je táto značka sympatická alebo naopak. Ja už som mala od nich niekoľko výrobkov a okrem jedného som bola nadmieru spokojná s každým.

P.S. môžete sa tešiť na horúce novinky, ktoré prídu na náš trh už o pár mesiacov.

Blogerky zúčastnené akcie Júlia, Kejmy, Katka, Katka, Ivanka, Laura a Saška. Všetkým krásne ďakujem a najmä Julke ( prepáč :D ) a Kejmy za stresy, takmer zmeškaný vlak a hlavne super cestu!! :)

30 komentárov:

  1. O weledě jsem zatím moc neslyšela, ale produkty vypadají pěkně:)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú veľa produktov, kde si každý nájde to svoje :)

      Odstrániť
  2. Zatiaľ som mala len mini balenie krému na ruky z radu Rose, ktorý je veľmi dobrý. Strašne chcem skúsiť viac produktov, no trochu ma tá cena odrádza. Ale značka mi je veľmi sympatická, má pekné obaly, zaujímavé produktové rady, takže určite sa do niečoho pustím. A inak veľmi pekne spracovaná téma, toľko zaujímavostí som o tejto značke vôbec netušila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rose je rada pre dámy 30+ :) ono to je delené že nechtík do 20, kosatec 20+, ruža 30+, granátové jablko 40+ a pupalka 50+ :) a toho by bolo ešte viac, len asi nikomu by sa to nechcelo čítať :D

      Odstrániť
  3. Od Weledy mám odskúšanú iba zubnú pastu, s ktorou som však bola maximálne spokojná. Teraz si robím zálusk na ten nechtíkový krém :)
    Inak super článok!

    Pozývam ťa na giveaway -> http://hellomynameisev.blogspot.sk/2015/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niečo na zúbky by som aj ja rada skúsila, tak keď pomíňam aspoň časť určite si kúpim :) a ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  4. Nádherné fotky! Musela to být super akce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže aj bola :) už sa teším na ďalšiu :)

      Odstrániť
  5. je to Asklepiova palica :D a ja som zabudla spomenúť naše stresy s vlakom a ich certifikáty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre, tú palicu doplním :D a ten certifikát aj ja, aj kozmetika pre vekové kategórie :D ale to by bol článok veľmi veľmi dlhý :D

      Odstrániť
  6. Ja jsem mela jejich sampon na vlasy a hodne dobry je, takze urcite mam v planu si neco dalsiho poridit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau, toto stretko vyzeralo zaujímavo ;) Weledu mám naozaj rada, i keď som doteraz od nich neskúsila toho veľa, no s tým, čo som mala som bola veľmi spokojná.
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vedia čo robia a ako to robia :) také prísne kontroly, všetko sterilne vyčistené pri výrobe, dokonca sa aj prezliekajú keď idú z jednej miestnosti do druhej :)

      Odstrániť
  8. Jej, vidím, že ste sa mali fantasticky! Až ma mrzí, že som musela pozvanie odmietnuť... Snáď nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď :) ved pôvodne nás malo byť 20 :) veľmi rada vás spoznám čo najviac :)

      Odstrániť
  9. Tiež som bola medzi pozvanými, ale nejak nevydalo tentokrát, čo ma teda fakt mrzí, určite bolo super :)
    ANTIgiveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bolo naozaj super :) 5 hodín utieklo ako voda :) ale vraveli, že ešte ich bude niekoľko, tak snáď to potom vyjde :)

      Odstrániť
  10. Weledu jsem ještě nezkoušela, ale docela mě láká. Sraz musel být skvělý a hlavně poučný.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 3 strany poznámok hovoria o všetkom :) toľko informácii a všetko ma bavilo :)

      Odstrániť
  11. Ahaaaaa, tak už konečně vím, proř poád čtu lubezná a nikdy ne Julie :D ahaaaa :D jinak už jsem četla článek o tomto setkání a úplně vám to závidím, hned bych jela taky, protože weledu a její výrobky mám moc ráda, především mandlový krém na ruce :) muselo to být moc fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sama povedala tomu ujovi čo to predvádzal nech jej nehovorí Julka ale keď tak Júlia :D a ja som jej stále vravela Julka :( ... bolo to super a snáď aj vy z Česka niečo také budete mať :)) ... tak keď vravíš že je super, to sa teda teším naň :) a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  12. Jéééj :) Ty si naozaj veľmi rýchla :) Veľmi pekne si to popísala a ďakujem, že si ma spomenula. Bolo tam naozaj veľmi super a som rada, že som ťa spoznala :)

    Budem rada ak navštíviš môj blog by Katy a v prípade, že ťa zaujíma stretnutie s Weladou (ktorého si sa zúčastnila i ty) nájdeš ho TU

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásny článok :) som rada, že som sa s vami mohla stretnúť aj keď som musela utekať skôr na vlak :/ a máš naozaj veľmi pekný blog :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) vraveli že to ešte bude, tak snáď nebudeš potom musieť utekať nikam a hodíme všetky reč :)

      Odstrániť
  14. Na takové setkání bych taky táda šla :-) Weledu mám ráda, je fajn se dovědět i něco z jejich filosofie. Zdravím z Moravy, za pár dnů budu u vás na dovolené :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 4 hodiny prednášok a všetko som to zhltla a dávala pozor :) bolo naozaj super :))

      Odstrániť
  15. vlak sme stihli, takže všetko v pohode! :D. aspoň sme si užili!
    ja ďakujem za to, že som ťa mohla spoznať a teším sa na ďalšie stretnutie! :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej stihli :D nechcelo by sa mi čakať dve hodiny na ďalší :D a užili teda riadne :)) aj ja ďakujem a teším sa už teraz ♥

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks