streda 18. marca 2015

Vlasový tag

Včera mi v emaily pristála otázka od Markétky, či by som sa nedala na tento vlasový tag. Jej blog je zameraný prevažne na vlasovú starostlivosť a má tam fakt dobré tipy a články, tak šup ju odoberať. Tag ma zaujal, tak preto som sa ho rozhodla spraviť aj ja a bola by som rada, keby ste sa naň dali viaceré a dozvedeli sa o vlasoch podrobnejšie.




Dovolím si otázky dať originál v českom jazyku, nechce sa mi to prekladať :)

Otázky:
1) Začneme zlehka. Můžeš popsat svůj typ vlasů, jejich délku a přírodní barvu?
Moje vlasy sú prírodne kučeravé, čiže podliehajú lámaniu a rozštiepeným končekom. Mám ich dlhé, asi 10cm od pása keď sú vyžehlené alebo mokré ( mám to šťastie že mi rýchlo rastú :) ) a prírodná farba je hnedá.


2) Barvíš - doma nebo u kadeřnice? Na jakou barvu?
Farbím sa doma sama alebo ma niekto nafarbí. Akože kaderníčky nehnevajte sa, ale toľké peniaze za farbenie ? ... Druhá časť otázky je pomerne zložitejšia, pretože som si málokrát dávala tú istú farbu. Už som bola aj čiernovláska, blond, ryšavka, červenovláska, hnedovláska, ombré :D ... ale najviac som kupovala asi Palette šampón 221 stredne hnedá a vždy mi to chytilo až skoro do čierna čo som bola rada :)

3) Jak jsi na tom s tepelnou úpravou? Foukání, žehlení, kulmování, krepování(zapomněla jsem na něco?)
Nefénujem, nežehlím, nekulmujem, nekrepujem. Boli časy keď som si vlasy fénovala horúcim vzduchom a následne žehlila každý deň a chudiatka mi to oplatili. Šli po plecia. Teraz žehlím tak raz do mesiaca, inak si nechávam svoje vlasy alebo si zľahka večer zapletiem vrkoč a ráno mám vlnité vlásky a nezaberie mi to ani minútu tá úprava :)

4) Jak si upravuješ vlasy do práce/školy?
Nijak :D už som zadaná, tak sa nemusím fintiť ... ale nie :)... Niekedy si ich vyžehlím alebo si spravím ten vrkoč ( to je teraz skoro stále). Keď nemám náladu alebo čas, len chytím vlasy dám ich do copu / drdola a účes je hotový.

5) Jak si upravuješ vlasy, když se chystáš vyrazit na party?
Hmm ja som ten typ čo moc nechodí na párty, ale keď som chodila tak len vyžehliť vlasy alebo len kučierky a hotovo.

6) Co je podle tebe vlasový MUST-HAVE ? (vyber jeden pečující, jeden stylingový přípravek a jeden nástroj)
Určite kondicionér, aby sa mi vôbec vlasy rozčesali. Stylingový asi olejček ak to tak môžem brať, pretože mám taký čo chráni aj pred teplom a nástroj asi poriadna kefa ( za mňa tangle teezer).


7) Teď trochu péče. Jsi spíš typ Umeju si hlavu a jdu nebo Patlám na sebe všechno, co jde?
Ani jedno ani druhé. Použijem šampón, kondicionér a do vlhkých vlasov olej ( vždy!). Nepoužívam žiadne tužidlá, vosky, laky. Spreje na vlasy mám taktiež, len čo som mala taký najlepší, tak sa už nevyrába a odvtedy ma žiaden neoslnil ( sorry Aussie). Občas použijem masku, ale to len výnimočne.

8) Snažíš se vlasovou péči střídat nebo jsi věrná nějakým konkrétním přípravkům?
Určite striedam aby si vlasy nezvykli. Doteraz som používala vždy Gliss kur, no teraz mám nutkanie skúšať niečo iné. Dala som sa na garnier fructis, ale aj to som po spotrebovaní vymenila za Dove ( och tie reklamy :D ) ... a táto dvojka je zatiaľ to najlepšie, čo moje vlasy stretlo.


9) Vybíráš si vlasové přípravky podle typu svých vlasů?
Určite áno. Zväčša používam práve tie na zničené a suché vlasy. Nepoužívam šampóny na mastné vlasy, ani na objem a keď mám nafarbené vlasy tak občas na ochranu farby.

10) Používáš vlasové olejíčky? Pokud ano, který je podle tebe ten nejlepší?
Používam už pár rokov a nedám na ne dopustiť. Vyskúšala som zatiaľ 5 ( avon, oriflame, gliss kur, balea a garnier fructis) a zatiaľ mi najlepší prišiel Avon ( to som už mala viac ako jedno balenie). Najhoršie dopadol oriflame a šliape mu na päty Gliss kur, ten ma neoslnil.

11) Kterou drogerkovou značku vlasové kosmetiky máš nejraději?
Gliss kur, garnier fructis, balea a dove.

12) Kterou profesionální značku vlasové kosmetiky máš nejraději?
Nemôžem povedať, pretože žiadnu takú som ešte neskúšala. Nemám žiadne problémy s vlasmi, takže mi pokojne stačí z drogérie.

13) Kterou vlasovou značku nebo produkt ráda zase nemáš?
Nesadla mi Nivea a Syoss. Ešte v ten daný deň mám mastné vlasy a môžem ich umývať znova. To naozaj nie je moja šálka kávy.

14) Co si myslíš o prodlužování vlasů? (Příčesky, clip in, keratin, micro ring, ultrazvuk, pásky, ufff...Je ještě něco?)
Ak niekto si želá dlhé vlasy a nedostane sa k nim prirodzenou cestou prečo nie. Samozrejme ale myslím kvalitnú prácu a nie také príčesky, kde presne ľudia navôkol vidia zapínania. Alebo iný odtieň vlasov alebo vy máte vlasy po plecia a dáte si pár príčeskov dĺžky po pás a ešte inej farby :D akože aj také som videla.

15) Pomáháš vlasům nějakými doplňky stravy? Přijde ti, že fungují?
Užívala som equivitu a teraz zinok a pár vitamínov. Na vlasy mala účinok asi len equivita, pretože po nej sa mi rozrástli jak divé a zvyšné vitamíny skôr len na nechty.

16) Experimentuješ s vlasy nebo se spíš držíš při zemi?
Teraz sa skôr držím pri zemi a snažím sa o ne pestovať, aby zo mňa bola krásna nevesta ( za pár rokov :D )
17) Otázka na závěr - Co nejhoršího si provedla svým vlasům? Podařilo se ti to napravit?
Hm... asi som sa nafarbila na blond a ešte v ten deň naspäť na hnedo. Alebo som si sama strihala vlasy, normálne zobrala nožničky a odstrihla si pramienky až ku korienkom. Keď mi to rástlo to bolo komické, lebo to bolo na všetky strany a vyzeralo to jak štetiny. Samozrejme nasledovalo strihanie až na krátko ( na chlapca) a ja som mala 13 rokov vtedy ! Žiadnemu chalanovi som sa nepáčila :( 


Budem rada ak sa na tento tag dáte aj vy a potom mi zanechajte link v komentári u mňa alebo u Markétky :)

Máme niečo spoločné ? :)

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

16 komentárov:

  1. Wáááá! Já z těch tvých vlasů fakt "slintám" :D :D Máš je opravdu krásné :) Jinak díky za vyplnění a za doporučení :) Taky se mi líbí reklamy na Dove, v té na Oxygen Moisture, jak si jdou holky fotit selfie a ta uprostřed si prohrabuje vlasy, aby měla objem, se úplně vidím. Hodně mě pobavil výrok: ,,už som zadaná, tak sa nemusím fintiť" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ver že tie vlasy nie sú až také "krásne" :) ale už mám zase končeky rozštiepené tak pôjde dole 10 cm, čo mám za 2 mesiace naspäť :D reklamám sa nedá odolať a oni to všetci vedia a potom mi peňaženka s účtom nariekajú :) .... ja sa už ozaj niekedy neupravím, ale len niekedy :D

      Odstrániť
  2. Super TAG, budem ho mať na pamäti a keď bude čas, určite ho urobím aj ja. Vlasy to je nevyčerpateľná téma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jee kúpila som si akurát equivitu podla tvojho nazoru, ze ti po nej rychlo rastli vlasy, tak uvidime, co to urobi s mojimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rozhodně zajímavý článek, máš moc hezké vlasy. :) A závidím ti to, že se nebojíš změn. Tolik barev? :o Já jsem brunetka celý svůj život, občas mě něco neidentifikovatelného popadne a udělám si melír nebo růžový proužek, ale jinak normálka. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a vieš čo, tie farby to nebolo v rámci jedného roka :) ale nemám bohužiaľ už násť a experimentovala som keď som mala takých 15-16 :) maminka spokojná nebola ale ja som musela :D teraz som ukotvila zase pri mojej hnedej a buď len trošku stmavím alebo ombré :)

      Odstrániť
  5. Super tag :) určite ho spravím aj ja. Inač máš veľmi pekný vlasy :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super tag. Já jsem s gliss kur nebyla spokojená. A díky za tip, dove šampon jsem ještě neměla. :-D

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gliss kur je preplnený silikónmi a mne sedel len na veľmi suché vlasy :) a ten dove je naozaj pecka ! :)

      Odstrániť
  7. Wow máš hrozně krásné vlasy :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé máme úplně stejný hřeben :D Je bezvadný nedám na něj dopustit!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks