piatok 9. januára 2015

Juicy cheeks / šťavnaté líčka

Používate lícenky? Pravidelne? Ja donedávna vôbec. Na pár rokov nastal u mňa akýsi útlm a na lícenku som si ani len nespomenula. Netuším prečo, keď vyzerajú potom také šťavnaté a dodajú pleti zdravú farbu a ako keby vyštípané od mrázu. Po tejto som túžila už dlhšie, videla som ju aj u Bianci.




Objednávala som ich zo stránky Parfums a vtedy boli za 1.50€ a teraz už za 1.70€ hoc si myslím že to je brutálna cena! Balenie nie je z najkrajších, no radšej budem mať lepší obsah ako krajší obal no nie ? Aj tak ju mám ukrytú v kozmetickej taštičke a nik to nevidí. Trošku mi začal miznúť nápis z vrchnej strany, no nie je to tragédia a určite je to z ošuchávania sa s inými výrobkami. Táto lícenka má podľa mňa brutál pigmentáciu a musím si dávať bacha aby som si jej na štetec veľa nenaniesla a nevyzerala ako Marfuška. Len naozaj trošku ťupnem, trošku ešte ofúkam štetec a nanesiem na líčka a rozmažem mierne do stratena. Moja pleť rázom chytí zdravší nádych a nevyzerám ako postavička od Tima Burtona z Mŕtvej nevesty.


Lícenka má 3,4g čo síce nie je veľa, ale mne na veľmi dlhú dobu postačí. Pozerala som sa aj po iných odtieňoch a veľmi sa mi pozdáva ten bledučko fialový Wow!. Možno sa pri budúcom nákupe na Parfums nechám zlákať aj na iné odtiene.


Máte túto lícenku? Zaujala Vás? Ktorá je vaša naj ? :)

2 komentáre:

  1. Pekna pigmentace jeste by me zajimalo jak vypada na lickach.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak táto lícenka ma veľmi zaujala. Síce ja sa občas viem začervenať sama od seba, čiže si myslím, že niečo také nepotrebujem, ale žena nemá nikdy dosť kozmetiky :D No na parfums majú celkom drahé poštovné, čiže objednať si len túto lícenku by vyšlo draho. Ale určite budem na ňu pozerať keď si budem objednávať odtiaľ nejaké viaceré produkty :)
    Vďaka za tip :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks